Dragi cliente, pentru a evita aglomeratia anumitor ore, va reamintim ca trebuie facuta rezervare la ora 19, Marti la antrenamentul Abs&Butts cu Dalanda si vineri la Pilates cu Marcela. Doar clientele cu abonamente LadyFIT isi pot rezerva locul in sala. Va reamintim ca o rezervare facuta si neanulata cu cel putin 2 ore inainte atrage marcarea sedintei ca efectuata, respectiv reducerea cu o zi a duratei abonamentelor cu acces nelimitat. Locurile ramase nerezervate se aloca la cere clientelor prezente la sala, in limita locurilor disponibile. Va multumim pentru intelegere.

Slim Intervals

Slim Intervals este un antrenament pentru slabire, gandit ca o alternanta de blocuri de exercitii cu greutati cu scurte pauze active cardio. Este o combinatie energizanta si eficienta de miscari, ideala pentru clientele noastre care doresc sa isi intareasca musculatura si sa mai reduca putin din stratul adipos.

Blocurile de exercitii cu greutati sunt create pentru a remodela toti muschii corpului. Ele se executa cu greutati adaptate nivelului de rezistenta individual, in asa fel incat fiecare clienta sa poata face aceste miscari. Pentru a nu fi extrem de obositoare, programul de exercitii lucreaza alternativ zone diferite ale corpului, aplicand principiul pauzei active. Desi lucreaza toti muschii corpului, oboseala nu se acumuleaza pentru ca se antreneaza grupe musculare diferite, in serii scurte de exercitii.

Elementele cardio dintre blocurile de exercitii cu greutati sunt concepute pentru a reduce stratul adipos de pe corp, fara a fi extrem de solicitante. Mai curand sunt introduse cateva elemente cardio pentru a activa metabolismul si a declansa un proces eficient de slabire, dar focus-ul antrenamentului este acela de remodelare a musculaturii.

Slim Intervals este o ora al carei nivel de intensitate este resimtit diferit de clientele participante prin folosirea ganterelor cu diferite greutati si introducerea in blocurile cardio a elementelor modificate. Pentru clientele noastre incepatoare se predau variante modificate, sigure si accesibile pentru fiecare element cardio, in asa fel incat antrenamentul sa fie unul sigur, eficient, dar si placut.