ATENTIE! Este necesara PROGRAMAREA pentru antrenamentele care au loc de LUNI pana VINERI la ora 19.00 si la cele de SAMBATA, de la orele 11.00 si 12.00, din sala mica.

3 în 1: exerciţii pentru acasă

3

Braţe, abdomen şi picioare de vis, în trei mişcări
Vara se apropie cu paşi repezi, în ritm cardio, de tip Dalanda :) Trebuie să fim gata pentru anotimpul în care trebuie să arătăm cel mai bine. Costumul de baie nu o să meargă singur pe plajă!

Knee up pentru picioare sculptate

Urcă pe stepper cu piciorul drept şi ridică stângul în faţă, flexat, la 90 de grade. Coboară ambele picioare pe podea şi reia mişcarea. Apoi urcă cu dreptul şi ridică celălalt picior. Repetă mişcarea de 8 ori cu fiecare picior, în ritmul muzicii. Menţine spatele drept şi abdomenul încordat pe durata executării exerciţiului.

Braţe ferme

Sprijină-ţi un braţ pe stepper (sau pe o suprafaţă mai înalta, dacă nu ai stepper) şi un picior, flexat, pe sol, în faţă stepperului. Celălalt picior este întins în faţă, iar braţul opus, de asemenea. Bazinul este ridicat, abdomenul încordat şi spatele drept. Flexează braţul de pe stepper şi coboară bazinul până la nivelul solului, fără să atingi. Încordează bine abdomenul, expiră şi revino la poziţia iniţială. Execută 8 ridicări şi apoi schimbă partea. Mare atenţie la poziţia palmei de pe stepper: cu degetele îndreptate spre ţine, că să lucreze tricepsul.

Spor la treabă!