Dragi cliente, pentru a evita aglomeratia anumitor ore, va reamintim ca trebuie facuta rezervare la ora 19, Marti la antrenamentul Abs&Butts cu Dalanda si vineri la Pilates cu Marcela. Doar clientele cu abonamente LadyFIT isi pot rezerva locul in sala. Va reamintim ca o rezervare facuta si neanulata cu cel putin 2 ore inainte atrage marcarea sedintei ca efectuata, respectiv reducerea cu o zi a duratei abonamentelor cu acces nelimitat. Locurile ramase nerezervate se aloca la cere clientelor prezente la sala, in limita locurilor disponibile. Va multumim pentru intelegere.

3 în 1: exerciţii pentru acasă

3

Braţe, abdomen şi picioare de vis, în trei mişcări
Vara se apropie cu paşi repezi, în ritm cardio, de tip Dalanda :) Trebuie să fim gata pentru anotimpul în care trebuie să arătăm cel mai bine. Costumul de baie nu o să meargă singur pe plajă!

Knee up pentru picioare sculptate

Urcă pe stepper cu piciorul drept şi ridică stângul în faţă, flexat, la 90 de grade. Coboară ambele picioare pe podea şi reia mişcarea. Apoi urcă cu dreptul şi ridică celălalt picior. Repetă mişcarea de 8 ori cu fiecare picior, în ritmul muzicii. Menţine spatele drept şi abdomenul încordat pe durata executării exerciţiului.

Braţe ferme

Sprijină-ţi un braţ pe stepper (sau pe o suprafaţă mai înalta, dacă nu ai stepper) şi un picior, flexat, pe sol, în faţă stepperului. Celălalt picior este întins în faţă, iar braţul opus, de asemenea. Bazinul este ridicat, abdomenul încordat şi spatele drept. Flexează braţul de pe stepper şi coboară bazinul până la nivelul solului, fără să atingi. Încordează bine abdomenul, expiră şi revino la poziţia iniţială. Execută 8 ridicări şi apoi schimbă partea. Mare atenţie la poziţia palmei de pe stepper: cu degetele îndreptate spre ţine, că să lucreze tricepsul.

Spor la treabă!