Dragi cliente, pentru a evita aglomeratia anumitor ore, va reamintim ca trebuie facuta rezervare la ora 19, Marti la antrenamentul Abs&Butts cu Dalanda si vineri la Pilates cu Marcela. Doar clientele cu abonamente LadyFIT isi pot rezerva locul in sala. Va reamintim ca o rezervare facuta si neanulata cu cel putin 2 ore inainte atrage marcarea sedintei ca efectuata, respectiv reducerea cu o zi a duratei abonamentelor cu acces nelimitat. Locurile ramase nerezervate se aloca la cere clientelor prezente la sala, in limita locurilor disponibile. Va multumim pentru intelegere.

5 idei de gustări pentru sezonul rece

snacks

Odată cu scăderea temperaturii ambientale este foarte important să ne alimentăm corect, mai ales dacă începem să facem sport. Cum organismul nostru consumă mai multă energie decât de obicei ca să îşi păstreze temperatura, o gustare consistentă înainte de a merge la sală ne scuteşte de oboseală după antrenament, ne dă energie şi ne ajută să ne refacem organismul după efort. Aşa că iată 5 idei de gustări potrivite sezonului rece.

Seminţe crude de dovleac – sunt bogate în potasiu, vitamina E şi fibre, iar grăsimile sănătoase pe care le conţin ne ajută să trecem cu bine peste temperaturile în scădere. În plus, există studii care demonstrează că seminţele de dovleac ajută la eliminarea stării proaste induse de temperaturile scăzute şi de lipsa soarelui. Adaugă-le zeamă de lămâie şi bagă-le câteva minute la cuptor, pentru un plus de savoare, dar nu le prăji – au mai multe beneficii nutriţionale dacă sunt consumate crude.

Mere coapte – un desert sau o gustare delicioasă pe timp de iarnă – alege mere dulci, roşii, taie-le în jumătăţi ca să scoţi seminţele, adaugă un băț de scorţişoară şi câteva stafide şi dă-le la cuptor, la 150 de grade, timp de câteva minute. Se pot găti şi la crock-pot sau slow-cooker, dacă aveţi asemenea instrumente în casă. Sunt delicioase şi se pot consumă atât calde, cât şi reci, ca o gustare dinainte de antrenament.

Sandwich cu curcan – resturile de la o friptură de curcan sunt ideale pentru o umplutură delicioasă de sandwich. Ai nevoie de pâine integrală, adaugă o linguriţă de muştar, câteva fâşii de carne de curcan şi acoperă cu Frunze de salată verde. E o gustare bogată în proteine care te ajută să îţi activezi metabolismul şi să îţi creşti tonusul muscular.

Mix de fructe uscate şi nuci crude pentru antrenamentele afară – te pregăteşti pentru o alergare în parc, mergi la ski sau cu placa de snowboard? Atunci poţi să te bucuri de amestecul delicious de fructe uscate (optează pentru prune şi merişoare) şi nuci crude, care să îţi dea un boost de energie.

Shake proteic cu lapte de cocos – grăsimea conținută în laptele de cocos are proprietatea de a activa metabolismul, aşa că laptele de cocos devine un aliat de încredere în sezonul rece. Amestecă o cupă de izolat proteic de zer cu o cană de lapte de cocos încălzit puţin şi adaugă un praf de scorţişoară și vei obţine o băutură energizantă delicioasă, care o să îţi taie poftă de dulce.