Dragi cliente, pentru a evita aglomeratia anumitor ore, va reamintim ca trebuie facuta rezervare la ora 19, Marti la antrenamentul Abs&Butts cu Dalanda si vineri la Pilates cu Marcela. Doar clientele cu abonamente LadyFIT isi pot rezerva locul in sala. Va reamintim ca o rezervare facuta si neanulata cu cel putin 2 ore inainte atrage marcarea sedintei ca efectuata, respectiv reducerea cu o zi a duratei abonamentelor cu acces nelimitat. Locurile ramase nerezervate se aloca la cere clientelor prezente la sala, in limita locurilor disponibile. Va multumim pentru intelegere.

Cristina Danila: Iubesc sa ridic greutati

lf

Am devenit pasionata de ridicarea greutatlilor in momenul in care mi-am dorit sa urc pe scena intr-o forma buna pentru competitiile de fitness. Aveam vreo 16-17 ani. Desi luasem in gluma povestea, imi aduc aminte ca, la prima competitie, desi ma antrenasem din greu, nu atinsesem nici macar 20% din forma pe care o visasem atunci. Astfel, mi-am dat seama ca am mult de munca pentru a da forme frumoase masei mele musculare.

Desi nu am stat in competitii foarte mult timp, nu am renuntat la antrenementele cu greutati. De ce? Pentru ca iubesc sa am un corp puternic. Antrenementul cu greutati are multe beneficii: ajuta la arderea tesututlui adipos, iti intaresre musculatura, oasele, articulatiile, accelereaza rata metabolica, iti protejeaza aparatul cardio-vascular si corpul tau devine puternic. Acestea sunt motive suficiente pentru care eu pasesc in sala de forta de 3-4 ori pe saptamana, pentru a-mi lucra toate grupele musculare.

Teama de a deveni musculoasa ca un culturist te tine departe de greutati? Intreaba un practicant de culturism cata munca si cat efort necesita dezvoltarea masei musculare pe cale naturala, cu o alimentatie bine planuita si o gama foarte larga de suplimente. Femeile nu au o secretie suficient de mare de hormoni necesari pentru o hipertrofie musculara atat de marcata. Spre deosebire de barbati, femeile au cu 10-30 de ori mai putini hormoni care determina hipertrofia muschiului, in special testosteronul.

Arat ca un barbat, mi-am pierdut feminitatea? Eu zic ca nu si totusi trag de “fiare”si “ele” ma ajuta sa-mi mentin trupul ferm, puternic, sanatos si atletic. Atunci de ce domnele si domnisoarele fug de antenementele cu greutati?

Cand ne gandim la arderea grasimilor raspunsul este cardio, corect (in timpul exercitiilor cardio, arderea este intensa, dar, odata ce te-ai oprit, organismul tau se va intoarce la rata metabolica normala).

De aceea, antrenamentul cardio nu este singura optiune, pentru ca antrenementele cu greutati acceleaza arderile pe termen lung (dezvolta masa musculara, astfel conducand la o ardere mai intensa, chiar si dupa terminarea antrenamentului) si protejeaza masa musculara, deoarece muschiul este mult mai activ din punct de vedere metabolic decat este stratul adipos. Asa ca iti recomand sa imbini cele doua tipuri de antrenament daca iti doresti sa scapi de tesutul adipos inestetic. Aceste tipuri de antrenament se pot efectua separat sau in aceeasi sedinta si sa nu uitam ceva foarte important, ele trebuie imbinate cu o alimentatie sanatoasa .

Prin practicarea antrenamentelor cu greutati, musculatura ta va fi tonifiata si bine definita, asa ca la urmatorul antrenament cu greutati, ocoleste lada cu greutati roz si progreseaza. Alege urmatoarea greutate, cu aceasta provocare vei deveni mai puternica.

Deci nu corp de barbat, ci un corp puternic si tonifiat si pentru asta sunteti invitate la orele noastre cu greutati.