Dragi cliente, pentru a evita aglomeratia anumitor ore, va reamintim ca trebuie facuta rezervare la ora 19, Marti la antrenamentul Abs&Butts cu Dalanda si vineri la Pilates cu Marcela. Doar clientele cu abonamente LadyFIT isi pot rezerva locul in sala. Va reamintim ca o rezervare facuta si neanulata cu cel putin 2 ore inainte atrage marcarea sedintei ca efectuata, respectiv reducerea cu o zi a duratei abonamentelor cu acces nelimitat. Locurile ramase nerezervate se aloca la cere clientelor prezente la sala, in limita locurilor disponibile. Va multumim pentru intelegere.

Cum a slăbit Adelina cu sport la LadyFit și alimentație sănătoasă de la Cori

ada

Adelina Dinu are 26 de ani, lucreaza pentru o agentie online de turism si  despre ea spune ca ii place sa doarma, sa rada, sa se uite la seriale, sa citeasca, sa gateasca, sa manance, sa calatoreasca. ”Sunt mare fan Ladyfit si imi place foarte mult sa vin la antrenamente. Daca ar fi dupa mine si as putea (cu timp si energie) as sta la toate orele. De multe ori glumesc cu Gia si Cristina ca m-as muta la voi sau ca as dormi acolo sau m-as angaja la una dintre companiile care se afla deasupra salii. LadyFit pentru mine e a doua casa si va iubesc pe toate”, spune Adelina.

In luna martie, cand la LadyFit am avut oferta speciala de numai 139 de lei care includea abonament la sala dimineata, o sedinta de consiliere cu Cori, meniu personalizat si monitorizare timp de o luna, Adelina a fost una dintre fetele care au profitat de ocazie.

Acum, ca luna ei s-a incheiat, am luat-o la intrebari ca sa aflam cum i-a mers, cum i s-a parut experienta si ce rezultate a avut.

De ce ai ales oferta lunii martie prin care, pentru 139 de lei, ai parte de un pachet cu de toate – consiliere, meniu personalizat, monitorizare si ore de sport? Care era obiectivul tau?

Eu lucrez in doua schimburi, deci o saptamana vin seara la sala, una de dimineata. Pana acum luam abonament all day, dar pentru ca mai aveam niste sedinte ramase de cand am fost in concediu, mi-am luat acest pachet doar pentru partea de consiliere, cantarire si monitorizare. De mancat cam stiam ce ar trebui sa mananc, dar nesupravegheata si fara sa raspund nimanui e mai usor sa bag si prostioare. Ca un copil mic (rade).

Incepusem sa slabesc cam din decembrie, dupa ce am luat decizia sa nu mai mananc chipsuri (de care abuzam, recunosc). Degeaba mancam cat de cat sanatos in rest, daca turnam ulei in mine. As fi putut sa o tin doar in salate in rest, ca tot degeaba. Si asta cam dupa un an in care, desi veneam la sala, ma imbatam cu apa rece ca se poate si asa sa ajung unde imi doresc. M-am trezit la realitate cand mi-am dat seama ca oricat de tare si des trag la sala nu se schimba nimic. Eram mai puternica, crestea rezistenta, dar, la naiba, imi doream sa se si vada ca sunt „fit”! Fara chipsuri si mancand portii mai mici de mancare, am dat jos o marime la haine in doua luni, fara alte schimbari in alimentatie. Cand am avut momentul acela „pai, daaaa!” am fost si mai determinata sa ma pun serios pe treaba, iar oferta Ladyfit a picat la fix. Stiam ca daca ii dau raportul lui Cori voi fi mult mai atenta la ceea ce mananc si stiam ca imi va da un plan alimentar care mi se va potrivi.

Cum te-ai simtit sa vii la antrenamente dimineata, ce ti-a placut?

Dimineata trebuie sa recunosc imi este mai greu sa vin la antrenamente. Avand in vedere ca pe tura respectiva ajung sa dorm abia pe la 2 dimineata, imi este foarte greu sa ma trezesc inainte de 11-12. Dar daca ajung de 2-3 ori in saptamana aceea, o consider o reusita. Imi place faptul ca dimineata este mai libera sala si daca ar fi dupa mine as veni numai dimineata.

In ce a constat prima intalnire de evaluare cu Cori?

M-a intrebat care sunt obiectivele mele, unde imi doresc sa ajung, cam ce mancam pana atunci. I-am enumerat niste mese recente si am aflat instant ca mancam prea multe glucide. Nu din dulciuri, ci din paine, paste, pizza, senvisuri. Nu exista zi fara senvis la mic dejun si, cateodata, imi faceam unul si seara la cina (da, atat de mult imi plac). Covrigei, placintele si alte chestii de patiserie nu consumam, dar nu mi-am dat seama ca ceea ce mancam oricum era prea mult. Cori mi-a spus sa nu mananc mai mult de o felie de paine la o masa, iar cartofii si orezul sa le rezerv la pranz si nu la cina. Si sa mananc proteine la fiecare masa principala. Am bagat la cap si am tinut cont de asta. Apoi mi-a trimis planul ei care continea 7 variante pentru fiecare masa a zilei, inclusiv niste gustari. A tinut cont de preferinta mea pentru senvisuri si la mic dejun a inclus si cate o felie de paine pe langa legume si proteine. Dar eu m-am ambitionat si am renuntat complet la felia de paine (rade). Si nici nu a fost atat de rau. Prima zi fara niciun fel de paine sau alte fainoase, recunosc, a fost oribila. Am avut constant senzatia de foame si nu ma simteam plina nicidecum. Dar am rezistat si, a doua zi, a fost mai bine. In a treia zi se obisnuise deja corpul.

Care a fost dieta pe care ai tinut-o?

Nu as numi-o dieta. Am mancat cat am putut si m-am simtit plina dupa fiecare masa. Daca inainte cand mancam paine la greu nu intelegeam cum poti sa ai trei mese pe zi plus doua gustari (mi se parea foarte mult) acum chiar nu as putea fara gustari (rade). Diger mancarea mult mai repede si mai usor, deci daca iau micul dejun pe la 10, la 12 imi este deja cam foame si atunci iau gustarea. Apoi pe la 14:30 pranzul, care este cel mai satios si care ma tine pana dupa antrenamentul de seara, cand am urmatoarea gustare, iar doua ore mai tarziu cina. Nu mi-am stabilit ore fixe, daca nu imi este foame nu mananc, dar tin cont si de ora antrenamentului din ziua respectiva ca sa nu fac sport pe stomacul gol sau prea plin.

Am mancat proteine la fiecare masa (fie carne la gratar sau cuptor, branzica sau oua), legume crude (minim 3) si niciodata destule dupa cum zice Cori (rade). Am mancat si o felie de pizza o data la cateva zile (pe langa ce aveam eu, asa de pofta) si am mancat inclusiv burger la pranz (cu ambele jumatati de chifla), dar nici cu cel facut de mine fara chifla nu mi-e rusine (rade).

Cate ore de sport ai facut pe saptamana si la ce antrenamente ai venit?

In cele doua saptamani in care am venit de dimineata la sala, am ajuns de 5 ori in total. Prima saptamana a fost a Dianei cu The Firm, Body Tone si Abs&Butts. Iar a doua saptamana a fost a Paulei cu Core Pilates, dupa care am facut o delicioasa febra musculara si am mai venit la Basic Step (de care mi-a fost dor). Daca am fost doar de doua ori, am tinut neaparat ca unul sa fie de tonifiere si unul cardio.

In general, dimineata, cand sunt mai somnoroasa, prefer antrenamentele de incepatoare si/sau de tonifiere, desi nici alea nu sunt usoare, dar fiind lucrate in mod mai lent, ma pot concentra cat de cat, desi creierul meu e aburit.

In saptamanile in care vin seara, ajung cam de 4 ori la sala.

Ce ti s-a parut usor in disciplinarea stilului de viata? Dar greu?

Mi s-a parut putin greu sa planific din timp atatea mese. Inainte, daca nu aveam timp sau chef, imi luam ceva de pe drum sau comandam o pizza. Acum in niciun caz nu mai pot face asta, planific cele trei mese cu o zi inainte, ma gandesc daca trebuie sa gatesc, ce anume si cat sau, in cel mai rau caz, cand aveam legumele la mine, dar lipsea carnea, am comandat un piept de pui la gratar si atat.

Acelasi lucru mi s-a parut apoi usor. La inceput a fost putina panica, dar am devenit mult mai organizata, lucru de care sunt mandra si surprinsa.

Care sunt invatamintele cu care ai ramas dupa aceasta schimbare de stil de viata temporar? Ce o sa integrezi ca practica pentru viitor? Ce n-a fost pe gustul tau si vei lasa deci deoparte?

Luna curenta ma voi organiza si mai bine. Voi merge la cumparaturi din timp si imi voi face un plan pentru fiecare saptamana (unul general) apoi unul concret cu o zi inainte. Voi incerca toate sugestiile din planul primit de la Cori plus ce am facut si pana acum. Nu am de gand sa reintroduc painea in alimentatie ca inainte, va fi un moft ocazional. Desi mi se face pofta, recunosc, ma simt mult mai bine fara fainoase. Am mai multa energie, ma simt mai usoara, nu am mai avut nicio durere de stomac. E greu de explicat in cuvinte. Practic, inainte, nici nu constientizam ca eu ma simteam greoaie dupa mese, chiar daca nu mancam pana sa explodez. Nu era un rau perceptibil avand in vedere ca toata viata mea am mancat multe fainoase, l-am constientizat abia dupa ce am vazut cat de bine a fost fara. Acestea fiind zise, inca mai poftesc la fainoase, evident, si nu voi putea sa le evit complet, dar atunci cand le voi consuma o voi face in cantitati mici si ocazional, doar cat sa imi satisfac pofta.

M-am obisnuit sa car cate doua pungi de legume la birou, lucru observat si de colegii mei care rad de „gradina mea de la geam”, unde imi asez pe pervaz o cutie de rosii, una de castraveti, un borcan de masline, iar cu restul ocup un raft intreg in frigiderul comun (rade).

De ce e important sa avem parte de ajutor cand vrem sa slabim?

Este altceva atunci cand stii ca cineva te sustine, te verifica, te corecteaza. Trebuie sa dai raportul in fiecare zi, asa ca esti mult mai atent la ceea ce consumi. Poate nu pare mare lucru, dar este o diferenta mare. Nu as putea sa trimit o lista numai cu porcarii si sa stiu ca cineva m-ar corecta apoi a doua zi sa fac la fel. Mi-ar fi rusine si ar fi lipsa de respect fata de munca ei. Asa ca daca ai tendinta sa fii mai indulgent cu tine, cu totii suntem, ei bine Cori nu va fi (rade). Iar atunci cand mi-am permis o prostioara pe ici, pe colo, nu am mintit in raport, ci am promis ca urmatoarea zi va fi mai bine. Si asa a fost.

In final, care-s rezultatele pe care le-ai obtinut? In cat timp?

Sa punem lucrurile in perspectiva: la sfarsitul lui noiembrie am avut 60 de kg. Pana in martie la prima cantarire aveam 55.5 kg. Pe cont propriu am slabit 4.5 kg in 3 luni si o marime la haine. In urma sfaturilor primite de la Cori in fix o luna am pierdut 4 kg, la ultima cantarire avand 51.4 kg. Imi cumparasem haine cu o marime mai mica la inceputul lunii martie care acum la inceputul lui aprilie imi sunt si ele largi. Din talie am dat jos 3 cm, de la burta (sub buric) 6 cm, iar de la fund 2 cm (o sa ma bata Cristina Danila pentru asta) (rade).

Cifrele vorbesc singure.