ATENTIE! Este necesara PROGRAMAREA pentru antrenamentele care au loc de LUNI pana VINERI la ora 19.00 si la cele de SAMBATA, de la orele 11.00 si 12.00, din sala mica.

Diana Felicia Roșu: ”Sala nu e doar pentru corp, e și pentru psihic”

diana

Diana Felicia Rosu are 26 de ani, lucreaza in domeniul resurselor umane, are si un blog – dianarosu.com – pe care scrie din cand in cand. Citeste cu placere, face fotografii, iubeste cafeaua, Instagramul si plimbarile la Ikea. Incearca sa se bucure de tot ceea ce are in fiecare zi.

De ce faci sport?

Am inceput sa fac sport pentru ca imi doream sa-mi tonific corpul, insa cred ca e mai important pentru mine de ce am continuat sa fac sport. Cred ca e adrenalina si starea de bine pe care o am dupa cate-o ora de sala, care nu se compara cu nimic. Plec de la birou cu gandul la ce mai am de rezolvat, merg la sala si ies dupa ora cu gandul ca pot rezolva orice. Asta a fost marea “surpriza” a sportului pentru mine – nu ma asteptam la starea asta faina de dupa sport. Bineinteles, faptul ca mi s-a mai modelat corpul, merg mai dreapta si pot sa alerg dupa autobuz fara sa gafai sunt beneficii extra, pentru care apreciez sportul si mai mult.

 Cand si cum ai aflat de sala LadyFit si cum iti amintesti prima data la antrenament?

Am aflat de LadyFit de la Malina, clienta veche a salii si colega de job, cu care cred ca am si venit prima data. Cat despre primul antrenament, imi aduc aminte perfect cat de incurcata eram inainte de ora. Nu stiam daca mi-am luat tot ce-mi trebuie la mine, daca am timp sa ma schimb in echipament si sa fiu gata in timp util. Uitam sa-mi iau sticla de apa la mine… catastrofa. Mi-am eficientizat tehnica intre timp (rade). Revenind la ora in sine, a fost o clasa cu Paula, in sala mica, la saltea. Am crezut ca nu se mai termina “Inca 8, inca 8”, dar am reusit sa o scot la capat si sa duc antrenamentul pana la final.

Ce anume iti place la antrenamentele de la LadyFit?

 E un mix de elemente care ma atrag la LadyFit: mai intai, antrenoarele care imi transmit energia lor si imi insufla putere sa merg mai departe, cand am impresia ca imi vor cadea mainile si picioarele. Am inceput cu step la Paula, am continuat cu antrenamentele hardcore ale Dalandei si, mai nou, ma bucur de Insanity si de Oana. Pe langa antrenoare, clasele sunt variate si e usor sa gasesti ceva care sa-ti placa. Pe mine ma atrag in mod deosebit orele de cardio, alea de la care iesi si te bucuri ca ai scapat cu viata (rade). Imi plac si orele de pump, cu greutati, si de obicei le alternez, in functie de cum imi permite programul.

 Care este antrenamentul tau preferat si de ce iti place?

E greu sa numesc doar unul, pentru ca cele pe care le frecventez sunt preferatele mele. Pot sa numesc unul de la fiecare antrenoare? Imi place mult PumpUp de la Dalanda, Insanity de la Oana si Total Body Workout de la Cristina. Imi plac pentru ca ma pun serios in miscare si totusi supravietuiesc dupa fiecare ora (exagerez). Ah, si imi placea tare mult ora Dalandei cu trambuline, imi pare rau ca nu mai e in program.

Adu-ti aminte de un moment mai dificil din viata ta cand sportul te-a ajutat sa iti faci ordine in minte si sa vezi lucrurile mai clar.

Aproape de fiecare data, sportul ma ajuta sa plec mai linistita decat am venit. Si mai obosita (rade). Dar e genul ala de oboseala “pozitiva”. Mi se intampla des sa ajung incarcata de ganduri si actiuni ramase nebifate sau sa fiu ingrijorata cu privire la anumite aspecte, dar cand plec, plec mai sigura pe mine ca o pot scoate la capat. Daca reusesc sa lucrez cu kettlebell de 12 kg, o sa rezolv eu cumva si problema aia la care ma gandeam inainte.

 De ce ai recomanda femeilor sa vina sa se antreneze la LadyFit?

 Le recomand femeilor sa vina macar o data la LadyFit, sa incerce un antrenament adecvat si sa vada cum se simt dupa. S-ar putea sa descopere ca pot tine pasul la ora si ca-si doresc sa revina.

Spune-mi 3 lectii importante despre viata sanatoasa si miscare pe care le-ai invatat de cand vii la LadyFit.

E important sa fii constant si sa ai rabdare; rezultatele nu se vad daca mergi de 2 ori pe luna la sala; asculta-ti corpul, dar si antrenoarele (rade); sala nu este doar pentru corp, e pentru fizic si psihic.