ATENTIE! Este necesara PROGRAMAREA pentru antrenamentele care au loc de LUNI pana VINERI la ora 19.00 si la cele de SAMBATA, de la orele 11.00 si 12.00, din sala mica.

Reţete dietetice pentru micul dejun!

avocado-egg-salad

Ai, n-ai timp, e foarte important să mănânci dimineaţă. Ne-am gândit să vă oferim 5 alternative gustoase, săţioase şi sănătoase. Spor la gătit!

Sandwich cu avocado şi ou

Se pune apă la fiert. Când da în clocot, sparge un ou în apă şi lasă-l să se întărească. Taie felii un sfert de avocado şi două felii de roşie. Pune la prăjit două felii de pâine integrală. După ce e gata oul, pune-l, împreună cu feliile de roşii şi avocado, între cele două felii de pâine şi ai un sandviş dietetic, săţios şi gustos.

Omletă cu cartof şi brânză

Bagă la cuptorul cu microunde un cartof în coajă. Între timp, bate 2 ouă cu ardei iute tăiat julien. Când e gata cartoful, da-l prin răzătoarea mare, după ce s-a răcit. Prăjeşte cartoful într-o lingură de ulei de măsline. După 2 minute, adaugă şi amestecul de ou cu ardei. Prăjeşte conţinutul pe ambele părţi şi la sfârşit adaugă brânză telemea sau mozzarella. Când s-a topit, poate fi servită super-omletă!

Fulgi de ovăz

La un bol de cereale de ovăz, adaugă o măsură de pudra de proteine, în timp ce fierbe apă pentru oatmeal. Presară deasupra 10 migdale mărunţite şi o jumătate de cană de mure proaspete sau congelate.

Sandwich cu banană şi unt de arahide

Se iau două felii de pâine integrală şi se prăjesc. Pe o felie, unge 2 linguriţe de unt de arahide, iar pe cealaltă, 3 sferturi de banană feliată. Uneşte-le şi ai parte de un mic dejun consistent şi gustos!

Cartof copt cu spanac şi dovlecel

Se ia un cartof cu coajă, se taie în jumătate şi se bagă la microunde. În timp ce se coace, prăjeşte într-o tigaie în care ai adaguat o lingură de ulei de cocoş o jumătate de dovlecel, o cană de spanac crud şi o jumătate de cană de ardei gras kapia, până capătă o culoare aurie (nu mai mult de 3-4 minute). Adaugă un ou peste legume. Când e gata cartoful, aşează-l pe o farfurie şi adaugă legumele peste.