Dragi cliente, pentru a evita aglomeratia anumitor ore, va reamintim ca trebuie facuta rezervare la orele aglomerate. Doar clientele cu abonamente LadyFIT isi pot rezerva locul in sala. Va reamintim ca o rezervare facuta si neanulata cu cel putin 2 ore inainte atrage marcarea sedintei ca efectuata, respectiv reducerea cu o zi a duratei abonamentelor cu acces nelimitat. Locurile ramase nerezervate se aloca la cere clientelor prezente la sala, in limita locurilor disponibile. Va multumim pentru intelegere.

Antrenamente nivel mediu

Antrenamentele de nivel mediu activeaza musculatura corpului si cresc ritmul metabolic pana la 24-72 de ore dupa ce le-ati parcurs. Pe langa kilocaloriile consumate in timpul antrenamentului, acest tip de clase sunt gandite mai ales pentru efectul metabolic pe care il declanseaza in organismul nostru, in asa fel incat noi sa ajungem la o compozitie corporala optima in raport cu constitutia noastra, cu varsta si obiectivul nostru de fitness.

Antrenamentele de nivel mediu acopera 3 directii strategice de dezvoltare musculara.

Exista antrenamente cu greutati in care exercitiile se executa lent, pentru a favoriza imbunatatirea calitatii musculare. Prin efectul acestui tip de antrenamente activam metabolismul, imbunatatim proportiile corpului si construim baza metabolica pentru a reduce stratul adipos si a optimiza compozitia corporala. Exercitiile lente cu greutati  construiesc o musculatura armonioasa si echilibrata prin miscari de izolare – lucram fiecare grupa de muschi in parte pentru un plus de eficienta.  Daca urmariti sa slabiti, este imperios necesar ca cel putin o data pe saptamana sa mergeti la un antrenament cu greutati si exercitii lente – altfel riscati sa ajungeti intr-o faza de platou destul de repede.

Exista antrenamente cu greutati in care exercitiile se executa mai dinamic , prin care dezvoltam rezistenta si prin miscari complexe activam toti muschii mari ai corpului. Miscarile sunt compuse, ample si favorizeaza optimizarea compozitiei corporale – ele contribuie la reducerea grasimii de pe corp fara a sacrifica masa musculara. Functioneaza optim daca sunt sustinute prin exercitiile cu greutati lente si prin orele cardio dinamice.

 

Antrenamente cardio dinamice sunt ore de nivel mediu de intensitate care au ca obiectiv cresterea rezistentei cardio si accelerarea procesului de slabire. Atunci cand fac parte dintr-un program echilibrat de exercitii fizice, exercitiile cardio ne ajuta sa reducem rapid stratul adipos de pe corp si din jurul organelor interne. Insa atunci cand sunt practicate in exces, fara a fi secondate de exercitii cu greutati (lente si dinamice) contribuie la scaderea calitatii musculare si a reducerii procentului de masa musculara.

 

Un program de antrenament echilibrat ar trebui sa includa cel putin un program de exercitii lente cu greutati, un program dinamic cu greutati, o ora cardio dinamica si o ora de reposturare sau stretching pentru sanatatea articulatiilor, refacere si relaxare. Ele pot fi facute alternativ, in functie de frecventa cu care ajungeti la LadyFIT. Recomandarea noastra este sa faceti 3-5 antrenamente pe saptamana, din care unul sa fie de relaxare. 

 

Va reamintim faptul ca in cadrul abonamentului LadyFIT aveti inclusa o sedinta gratuita de consiliere cu Cori Gramescu despre programul de antrenament pe care il puteti urma, asa incat sa fie in concordanta cu nivelul de rezistenta dar mai ales sa va ofere rezultatele dorite in cel mai scurt timp cu putinta. Intrebati la receptie despre cum puteti face programarea pentru aceasta sedinta gratuita de consiliere pentru antrenament.

diana