Dragi cliente, pentru a evita aglomeratia anumitor ore, va reamintim ca trebuie facuta rezervare la orele aglomerate. Doar clientele cu abonamente LadyFIT isi pot rezerva locul in sala. Va reamintim ca o rezervare facuta si neanulata cu cel putin 2 ore inainte atrage marcarea sedintei ca efectuata, respectiv reducerea cu o zi a duratei abonamentelor cu acces nelimitat. Locurile ramase nerezervate se aloca la cere clientelor prezente la sala, in limita locurilor disponibile. Va multumim pentru intelegere.

Pilates Tone

Pilates este un antrenament indicat oricarei cliente, indiferent de nivelul de rezistenta la care se afla. Clientele incepatoare isi dezvolta treptat rezistenta prin exercitii lente si blande, pe cand clientele care vin deja de cateva luni la sala isi pot imbunatati aspectul fizic prin corectarea anumitor proportii nefericite si beneficiaza de pe urma exercitiilor Pilates pentru ca isi imbunatatesc mobilitatea si flexibilitatea, isi echilibreaza corect articulatiile si obtin un aspect longilin si feminin al musculaturii.

La clasa de Pilates Tone – in prima parte a orei se lucreaza in picioare pentru tonifierea muschilor bratelor, cu sau fara gantere de 1 kg, apoi se lucreaza pe palme si genunchi, cu sprijin pe caramizi. Se pune accent pe tonifierea tricepsului, muschiul care are tendinta de a se face in timp „steag”, daca nu e lucrat. Cu antebratele pe caramizi se lucreaza din pozitia plansa pentru tonifierea abdomenului si a muschilor oblici, apoi coapse si fesieri, cu sau fara gantere. Intre seriile de exercitii, dar si la sfarsitul orei se executa pozitii din yoga de intindere, reechilibrare si relaxare a coloanei si a grupelor musculare antrenate.

Exercitiile de Pilates lucreaza foarte eficient abdomenul si talia, fiind demonstrat ca aceasta metoda de antrenament este ideala pentru remodelarea acestei zone. In plus, prin exercitii Pilates se lucreaza eficient si zone-problema ale corpului, cum sunt coapsele – atat partea interna a coapsei cat si partea externa a coapsei se remodeleaza si se subtiaza foarte frumos cu ajutorul acestor miscari lente, controlate si foarte eficiente. Fesele – in special partea laterala a feselor – pot fi reconturate cu ajutorul exercitiilor de izolare pentru aceasta zona, avand efecte foarte bune.

Va reamintim faptul ca in cadrul abonamentului LadyFIT aveti inclusa o sedinta gratuita de consiliere cu Cori Gramescu despre programul de antrenament pe care il puteti urma, asa incat sa fie in concordanta cu nivelul de rezistenta dar mai ales sa va ofere rezultatele dorite in cel mai scurt timp cu putinta. Intrebati la receptie despre cum puteti face programarea pentru aceasta sedinta gratuita de consiliere pentru antrenament.