Dragi cliente, pentru a evita aglomeratia anumitor ore, va reamintim ca trebuie facuta rezervare la orele aglomerate. Doar clientele cu abonamente LadyFIT isi pot rezerva locul in sala. Va reamintim ca o rezervare facuta si neanulata cu cel putin 2 ore inainte atrage marcarea sedintei ca efectuata, respectiv reducerea cu o zi a duratei abonamentelor cu acces nelimitat. Locurile ramase nerezervate se aloca la cere clientelor prezente la sala, in limita locurilor disponibile. Va multumim pentru intelegere.

Despre noi

Ce îţi oferim?/ Ce dotări ai la dispoziţie?

LadyFIT este un loc in care clientele noastre vin pentru energia si eficienta antrenamentelor, creativitatea si profesionalismul antrenoarelor noastre dar si pentru diversitatea uriasa a antrenamentelor, dar pentru ca si confortul este important, iata ce dotari avem:

  • 120 de vestiare individuale cu cheiţă
  • spaţiu special amenajat cu umeraşe pentru haine voluminoase (sacouri, jachete,paltoane)
  • loc pentru pantofi
  • canapele confortabile în vestiar
  • zonă special amenajată pentru machiaj, prevăzută cu uscătoare de păr
  • duşuri şi băi foarte curate, cu gel de dus şi uscătoare pentru mâini şi păr
  • oferim clientelor care participă la antrenamente prosoape de unică folosinţă
  • sistem de aer condiţionat special creat pentru sălile de sport, care asigură un aport ridicat de aer cu oxigen şi un confort ridicat datorită difuziei uniforme a aerului rece
  • zonă de relaxare şi odihnă
  • spaţiu privat pentru consultanţă şi consiliere, pentru clientele care au nevoie de sfaturi pentru dietă şi antrenament.

Câte cliente pot participa la cursurile noastre?

Orele de antrenament se desfăşoară în două săli cu o suprafaţă totală de 150 de mp.
În sala cea mai mare, de 100 de mp se pot antrena confortabil până la 35 de cliente, iar sala de 50 de mp permite desfăşurarea orelor cu până la 26 de participante. La orele aglomerate introducem programari ca sa ne asiguram ca nu se depaseste numarul de participante care se pot antrena confortabil si eficient la noi la sala.

Ce servicii oferim clientelor noastre?

Fiecare clientă a sălii noastre beneficiază de toată atenţia noastră. În timpul orelor de antrenament instructorul supraveghează execuţia mişcărilor şi le corectează pe clientele mai neexperimentate. Fiecare clientă a sălii noastre poate solicita o şedinţă de consultanţă în antrenament, în care să fie îndrumată spre cea mai bună combinaţie de antrenamente pentru realizarea obiectivelor sale. Se iau în calcul nivelul de rezistenţă fizică, eventualele particularităţi medicale, preferinţele clientei dar şi obiectivele fixate.

Sedintele de antrenament din orarul LadyFIT au durata de 50 de minute . Unele programe din orarul nostru pot dura 2 ore, caz in care vom marca doua sedinte de antrenament din abonament.

Clientele care doresc să afle mai multe despre o dietă echilibrată şi un regim de viaţă sănătos au acces gratuit la programul nostru de consultanţă în nutriţie. Pot primi sfaturi generale despre alimentaţia sănătoasă sau pot opta pentru o dietă personalizată, monitorizată zilnic, care este contra cost.

Consilierea în nutriţie şi antrenament sunt servicii pe care le oferim clientelor noastre. Astfel ne asigurăm că au cele mai rapide rezultate, ca starea lor de sănătate este foarte bună şi că există un cadru în care să înveţe cum să aibă un stil de viaţă mai sănătos şi mai dinamic.

Un abonament incepe din momentul achitarii lui online sau la receptia salii si este valabil timp de 30 de zile calendaristice de la acest moment.

In cazul clientelor care doresc sa inceapa abonamentul de la alta data decat cea a achitarii, este necesara o informare in scris pe adresa oficiala de email a clubului nostru, solicitare careia ii vom da curs in masura posibilitatii (abonamentele care beneficiaza de oferta speciala de pret nu se pot modifica).

In situatia in care ati achizitionat un abonament cu un numar limitat de intrari si nu ati reusit sa le efectuati pe toate, este suficient sa achizitionati inaintea termenului de expirare a acestuia un abonament cu un numar mai mic de sedinte si va vom reporta cu drag sedintele ramase din luna in curs.

In situatia neplacuta in care va aflati intr-o situatie medicala care nu va permite accesul la sala, va inghetam cu drag abonamentul pe perioada refacerii – este nevoie doar de o adeverinta de la medicul de familie sau de la medicul specialist care va trateaza. 

Pentru orice alte situatii neprevazute, va rugam sa contactati receptia pentru a gasi o solutie rezonabila la situatia cu care va confruntati.