ATENTIE! Este necesara PROGRAMAREA pentru antrenamentele care au loc de LUNI pana VINERI la ora 19.00 si la cele de SAMBATA, de la orele 11.00 si 12.00, din sala mica.

Tabata

Tabata este un antrenament de tip interval care a fost descoperit de dr. Izumi Tabata si de echipa sa, in cadrul Insitutului National de Fitness si Sport din Tokio.

Tabata consta in efectuarea unor intervale de 20 de secunde de exercitiu de inalta intensitate, urmate de 10 secunde de pauza. Vei repeta acest ciclu de 8 ori pentru a finaliza un  antrenament de 4 minute.

Antrenamentele de tip Tabata te pot lasa fara respiratie, insa numai daca le executi corect si constiincios!

Ce se întâmplă în corpul tău în timpul, dar mai ales după antrenamentul Tabata? Apare efectul POC (post oxigen consumption), adică nevoile crescute de oxigen ale corpului tău în timpul antrenamentului necesită un consum caloric considerabil pentru a fi satisfăcute. Practic vei continua să consumi mai multe calorii în timpul zilei, prin simplul fapt că faci activităţile tale obişnuite. Efectul POC durează până la 12 ore după sesiunea de antrenament.

Avem progresie si regresie pentru fiecare exercitiu, astfel incat, acest antrenament poate fi efectuat atat de clientii incepatori cat si de cei avansati.